ViVa! Zorggroep: maakt Nederland meer werkend

De Politie: Student Tonnie over de post-hbo Contact Center Management

Deze post-hbo Contact Center Management opleiding vanuit Coniche / Vlirdens Campus heeft mij erg geholpen om het ontbrekende stukje toe te voegen vanuit de contactcenter wereld binnen de politie organisatie.

Lees meer

Afstudeeronderzoek: ‘Het verbeteren van de afhandeltijd’

Om te blijven ontwikkelen en het WFM-proces op de afdeling naar een volgende stap te brengen besloot Marc om de opleiding Workforce Management te volgen.

Lees meer

Gemeente Westland: trainingen KCC met inzicht in resultaat

Er heerst een positieve buzz door de gemeente. Iedereen is betrokken en ziet in dat het goed gaat, maar dat het zetten van de puntjes op de i voor een nog betere klantbeleving zorgt. “Waarom genoegen nemen met een 7 als we voor een 9 of 10 kunnen gaan?”.

Lees meer

Budget Thuis: ondersteuning bij een nieuw op te zetten L&D team

Budget Thuis groeit hard en wil leren en continu ontwikkelen (L&D) een belangrijke plek geven binnen de organisatie. Mede hierdoor is er de behoefte ontstaan om een L&D team op te zetten dat zorgt voor een goede onboarding en instroomopleiding van nieuwe collega’s.

Lees meer

Huysinc: leiderschapstraject voor de coördinatoren

Het bijbrengen van leiderschap-skills aan coördinatoren. Hoe leggen ze de verantwoordelijkheid daar waar die hoort?

Lees meer

ABN AMRO: de transformatie van het KCC

In het klantcontactcentrum van de ABN AMRO is de afgelopen jaren veel veranderd. De digitalisering en coronacrisis hebben ervoor gezorgd dat een groot deel van de kantoren is gesloten. Het gevolg? Meer behoefte aan klantcontact op afstand. Maar niet alleen

Lees meer
Azora

Azora: kennis die krijgt en doorgeeft

Ik ben niet in een hokje te stoppen Sinds 2003 ben ik werkzaam bij Stichting Azora en heb veel verschillende rollen gehad. Die afwisseling vind ik heerlijk, want ik hoef niet zo nodig in een hokje te passen. Als kind wilde

Lees meer
Vakopleiding Workforce Management

Gemeente Venlo: training op maat ‘bewust klantcontact’

Het resultaat van de trainingen is dat er nu een team staat met een solide basis op het gebied van klantcontact. Daarnaast is het team weer bewust bezig met het klantcontact.

Lees meer