Inge van Outheusden

Als trainer help ik organisaties door haar mensen meer kennis en kunde bij te brengen over workforce management en personeelsplanning, zodat zij alle facetten van WFM kennen en kunnen toepassen. Hierdoor is de organisatie in staat goede dienstverlening te leveren door uitgeruste, blije en gemotiveerde medewerkers. Ik ben resultaatgericht, besluitvaardig, open en direct. Hierbij verlies ik de mens niet uit het oog. Sensitiviteit en werkbare oplossingen horen daarbij want alleen samen kunnen we we ons einddoel behalen.

Patrick Hubers

Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact, als procesverbeteraar, analist en de laatste jaren als workforce management specialist. Ik ben analytisch en kritisch en hou me graag bezig met de vertaling van operationele processen naar managementniveau en vice versa. Studenten wil ik prikkelen om kritisch te denken over zichzelf, hun organisatie en hun aannames. Meningen en stellingen moeten worden onderbouwd door analyse en feiten, niet door cultuur en gewoonten.

Bianca Eveleens

Wat wil de student met zijn team of persoonlijk bereiken? Alle doelen combineren en verwezenlijken tijdens een college of training, dat vind ik het allerleukste. Op een bijna toegepaste psychologie manier. Zelf nadenken en bewust worden om zo je gedrag bij te sturen of te veranderen. Op het gebied van leiderschap of communicatie. Ik krijg energie van werken met mensen. Ze enthousiasmeren, activeren en gezamenlijk toewerken naar het gewenste resultaat.

Mieke Nijkamp

Mensen iets aanreiken waarvan zij leren en geïnspireerd raken is al jarenlang mijn doel. Daarom ben ik trainer en docent bij de WFM Academy. Zelf ben ik voortdurend actief om te leren via Internet, boeken, podcasts, trainingen en cursussen. Want het is mijn overtuiging dat mensen die stoppen met leren, ook stoppen met goed te zijn in hun vak. Door de opdrachten en projecten die op mijn pad zijn gekomen heb ik de afgelopen jaren met plezier en enthousiasme colleges verzorgd over Presenteren, Wet- en regelgeving en Verandermanagement.

Raymond de Wit

Als adviseur richt ik mij op het snijvlak van verandering, management en systemen. Altijd gericht op samenwerking, vanuit de intentie om samen iets beters neer te zetten. Ruime ervaring heb ik op het gebied van HR en Finance. Vanuit een brede organisatorische blik zie je de effecten van de strategie op de operatie beter. Dit wil ik ook mijn studenten meegeven zodat ze vanuit de opleiding echt het verschil kunnen maken in hun eigen organisatie.

Sharon van der Eerden

Inmiddels heb ik ruim 20 jaar ervaring in klantcontact. Ik ben begonnen als klantcontactmedewerker en vanuit daar coach, opleider en trainer geworden. Mijn voldoening haal ik uit mensen in hun kracht zetten, motiveren, stimuleren en enthousiasmeren.

Willem van de Brink

Mijn passie is WFM te delen en met anderen te laten zien wat er allemaal bij WFM komt kijken. Daarnaast fungeer ik graag als sparringpartner voor de keuze van het afstudeeronderwerp. Hierbij leg ik de focus op de belangendriehoek klanttevredenheid, medewerker tevredenheid en efficiency. Ik geef veel energie tijdens colleges en een scherpe zwart-wit vakinhoudelijke mening gebaseerd op bijna 20 jaar praktijkervaring en daarnaast een gezonde dosis humor.

Marjan de Jonge

Al meer dan 20 jaar inspireer en motiveer ik mensen om vanuit hun eigen kracht en deskundigheid aan de slag te gaan. Mensen verder helpen in eigen inzicht en ontwikkeling is mijn doel. Ik help die ontwikkeling graag door te observeren, te adviseren en te coachen. Te zien welke ontwikkeling de mens en de organisatie doormaakt is prachtig! Het geven van trainingen en workshops is echt een waardevolle aanvulling op mijn werk voor de klant.

Gerard van Vliet

Hoe onmogelijker en uitdagender het doel, hoe leuker ik het vind. Ik ben ervan overtuigd dat als iedereen vanuit zijn eigen kracht werkt en gedreven is om het doel te halen, het ook echt lukt. Ik hou van snelheid maken maar snap ook dat iets goeds tijd nodig heeft om te groeien. Je kunt daarom ook alleen iets duurzaams opbouwen vanuit een lange termijn visie. Als regels belangrijker worden dat het doel, kom ik in opstand. Daarom help ik mensen en organisaties graag met zelfsturing en leiderschap.

Rik Bronswijk

Na jarenlang klantcontact organisaties te hebben aangestuurd, ben ik 7 jaar geleden als consultant en docent aan de slag gegaan. Ik krijg veel energie van (verander)opdrachten over WFM en klantbeleving. Daarnaast vind ik het geven van colleges, trainingen en het begeleiden van studenten één van de allerleukste dingen om te doen.

Gert-Jan Vos

Plannen en roosteren staan al mijn hele “werkleven” centraal, met als oorsprong de zorg. Ik werk graag met mensen aan het verbeteren van processen om bedrijfsresultaten te verbeteren, waarbij mijn aandacht vaak uitgaat naar tevredenheid van medewerkers. Mijn deelname aan het netwerk Zelfroosteren geeft veel input om mijn visie op plannen steeds aan te scherpen. Mijn passie voor Zelfroosteren deel ik graag met onze cursisten. Daarnaast zet ik mijn inspirerende en coachende kwaliteiten in tijdens onze trainingen. Een gezonde dosis humor ontbreekt hierbij niet.