Hoe goed de planning ook is, in de praktijk loopt de dag altijd anders dan voorzien. Er zijn ineens meer zieken, een medewerker moet vanwege een calamiteit naar huis en bovendien heeft een onhandige marketingactie een groter werkaanbod tot gevolg dan verwacht. Kortom: het is druk en het werk moet in goede banen geleid worden.
Voor de mensen die de dagelijkse coördinatie op de werkvloer doen, bestaan verschillende namen. Traffic manager of realtime analist, het continu bewaken en bijsturen van de afhandeling van het werk is een intensieve taak, waar je nooit kennis teveel van kunt hebben.
De training Dagsturing behandelt de uitdagingen van besturen van realtime klantcontact, zodat alle doelstellingen gehaald worden.
Na afloop ontvang je een certificaat van deelname. Bovendien beschik je over een concept voor een reactie-matrix en een logboek, dat je direct kunt gaan toepassen in de praktijk.
Branche: Deze opleiding is specifiek voor contact centers
Functies: Bedoeld voor traffic managers, realtime analisten, senior klantcontactmedewerkers en teamleiders
De training wordt verzorgd in groepen van 6-12 personen
De directe studielast is 2 trainingsdagen. De cursist wordt wel geacht direct met het geleerde te gaan werken.
Er is geen voorkennis vereist, het gewenste werk- en denkniveau is MBO
Vakopleiding Workforce Management voor klantcontact
Voor traffic managers die willen doorgroeien in het vak is de Vakopleiding WFM voor klantcontact een goede vervolgoptie, waar de hele WFM cyclus wordt behandeld. (Hierin komt het onderwerp dagsturing in beperktere vorm ook aan bod.)
Schrijf je in of stel je vraag via de chat. Heb je liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met Melike.